X-PERIMENT BEDAH KATAK

| Tuesday, February 10, 2009 | |


EXPERIMENT PEMBEDAHAN KATAK

Experiment ni sebenarnya dah lama berlaku...
Tapi aku masukkan jugak lah sbb time experiment tu aku lom ada blog lagik.
Pembedahan katak ni kira yang pertama kali dijalankan di sekolah aku.
Buat julung-julung kalinya diadakan untuk KESEDARAN & KETERBUKAAN MINDA
para pelajar sekolah aku...




Experiment ni telah dijalankan pada 23hb. Januari 2009
( Jumaat ) jam 11.00 pagi.
Dijalankan di Makmal Biologi.
Yang uniknya experiment ni ialah...
walaupun ia adalah experiment KEPNUYAAN FORM 5SN,
tapi participant nye menjangkau & melangkaui batas-batas norma, harharhar...
What i meanz, bukan pelajar Form 5SN ja yang buat,
bahkan pelajar-pelajar dari form lain pun datang jugak...
Ada yang datang hanya nak melihat...
Ada yang datang hanya nak menyibuk...
Ada yang datang hanya nak 'ponteng kelas'...
Ada yang datang hanya nak 'join the party'...
Tapi apa yang penting, majoritinya datang nak menimba ilmu...
Begitulah senarionya pelajar-pelajar di sekolah aku.
Walaupun nakal kadang-kadang tak bertempat,
tapi depa ni actually bagus-bagus belaka...
cuma kebagusan depa ni kadang-kadang disalahgunakan...
Bijak tapi ada 'sengal' cket dalam bijak...harharhar...
Apa-apa pun, aku nak congrate pelajar Form 5SN
sebab depa dah buktikan bahawa depa leh buat sebenarnya
walaupun ada yang nak muntah la...loya tapi tak bunting la...
geli la...itu la...ini la...
SYABBAS INSPECTOR SAHAB! SYABBAS!


Tapi, aku tak lupa kepada cikgunya yang cumil.
Disebabkan kecumilan dialah, maka makmal aku jadi femez! Hu3...
Makmal aku bkn hanya dipenuhi oleh spesis 5SN je,
malah spesis-spesis dari kelas lain pun datang gak...
Ada Form 3, Form 2, Form 4...
Bebudak KHAS kelolaan Cikgu Hamzah pun datang memeriahkan majlis.
Thanx to CIKGU NORHAYATI YUSOF...
Dia ni sebenarnya takut + geli + penakut dengan katak...hi3...
Tapi aku bagi 'AWARD' la kat dia sebab dia ada keberanian
untuk menjayakan experiment ni!
Aku pun nak bagi 'AWARD' gak kat Cikgu Hamzah.
Kenapa?
Sebab suara dia lah yang paling 'MEMEKAK' dalam makmal aku.
MEMEKAK YANG TELAH DILULUSKAN OLEH JAKIM.
Senang citer, memekak yang boleh diterima oleh
halwa telinga & hati nurani.
No heart feeling with him actually...
Chaiyox chaiyox Cikgu Hamzah!




Aku nak bagi 'CREDIT' gak kepada tenaga-tenaga pembantu.
Kalau tidak kerana kerjasama & pertolongan dari depa sume,
aku rasa katak-katak sekalian bertempiaran merata kat makmal aku.
Almaklum...katak mesti diurus & dikawal selia oleh mak katak...
ops, terlebih sudah! Har3...
Thanx to:
Akak Cumil ( Adila ) Akak Montel ( Ajura ) Mama Mia ( Sydah ) Adeq Cayunk ( Hidayah )...
Thanx again~




So, ni ada cket aku tunjukkan perihal experiment tu.
Takleh tunjuk lebih-lebih untuk keselamatan bersama.
Hak cipta terpelihara dude!
Kalau nak tgk 'full coverage', jumpa aku kat makmal
& tengok dengan mata kepala telinga hidung mulut sendiri.
Tengoklah sampai lebam!
So, takat ni hanya gambar-gambar yang telah ditapis
keluarannya oleh FINAS...hi3...

Have a look at it my dear~


~SEBELUM MATI SYAHID~


~KLOROFOM PUNCANYA~


~KUSYUK TAHAP CIPAN~


~USAHA TANGGA KEJAYAAN~


~ENJOY BEDAH KATAK...SAMPAI TERSENGIH~

~INTER-PREM~

~MUNCUNG KEKELIRUAN~

~CAHAYA KEIMANAN~

~DOKTOR TERLAMPAU~

~STUDENT PRO...KATA CIKGU YATI~

~KOSENTRET~

~KELIHATAN LESUNG PIPITNYA~

~ECECEH~

~KONON-KONON~

~SEMANGAT~

~SERIAL KILLER~

~MEMORI HARU-BIRU~

~BISMILLAH~

~MEMORI MUTLAK HAKIKI~

~MEMORI TERCIPTA~
Sekian, untuk tatapan umum 18SX...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails