PART OF ME

| Sunday, February 15, 2009 | |

A'AN



Sukan Kegemaran
BOLA SEPAK

Kereta Idaman
FORD MUSTANG GT

XTVT Kegemaran
PANJAT POKOK

Fesyen & Perfume Kesukaan
SIMPLE ; GATSBY

Idola
BUNKFACE

Orang Yang Disayangi
ENTAH

Orang Yang Dikagumi
NASHRIN ( DAFI )

Orang Yang Ditakuti
BUDAK-BUDAK FORM 5 YANG JAHAT

Orang Yang Tidak Disukai
ANIQ, AMIR KECIQ ANAK PUTEH, AZHAR

Orang Yang Disukai
ADA LER...

10 Tahun Akan Datang...
MASUK WRESTLING!


PESAN IFIN:
Secara keseluruhannya, ifin nenok A'an ni banyak melepaskan peluang yang ada di depan mata. Kadang-kadang ifin kesian nenok A'an. Sedey pun ada. Sebab budak sebaik A'an ni kan, budak sebagus A'an ni kan selalu terlepas pandang pada perkara-perkara yang berfaedah. Walaupun umur baru setahun jagung, tapi pe'el masih mcm kana-kanak ribena. Banyak main, buang masa kat CC, baca buku boleh dibilang deqnon oii! Ifin tahu tahap A'an sampai mana, jadi A'an harus pertingkatkan lagi usaha agar menjadi lebih baik. Apa...A'an suka nasib A'an tak berubah-ubah? Wahai adik ku A'an...nasib kita ni tidak akan berubah kalau kita tiada usaha ke arah tu. Tuhan NEVER ubahkan kalau A'an masih tiada kesedaran! Ifin tak mau mintak yang hebat-hebat la, cukuplah sekadar A'an lepas habis belajar nanti, jadi ORANG! Jangan rendah diri A'an. Biarlah depa kata A'an tak pandai, bodoh atau apa-apa je, mulut depa, lantak pi la. A'an kena buktikan kepada depa yang selalu kutuk A'an, hina A'an, pandang rendah kat A'an yang 1 hari nanti A'an buley jadi ORANg & bukannya HAIWAN PELIHARAAN!
Macam BEBUDAK FORM 5 yang selalu buli A'an tu kan, buat apa A'an nak takut kat depa! Depa tu sape yang A'an nak takut sangat! Depa tu tak sebesar mana, tak sehebat mana. Ifin pasti depa masih TAK SEDAR BAHAWA TUHAN TU LEBIH BERKUASA DARIPADA DEPA!
So, ifin harap A'an kuatkan semangat! Jangan jadik lembek! Camna nak masuk wrestling kalau lembek? Ces!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails