PUTERI HARBOUR NUSAJAYA

| Monday, February 9, 2009 | |

PUTERI HARBOUR NUSAJAYA

Aku berkesempatan melihat perkembangan Nusajaya Johor.

08.02.2009, Ahad...
Aku sebenarnya bosan giler time ni dok kat umah je.
Bukak tv tutup tv.
Masuk dapur keluar dapur.
Lastly, terdetik untuk jalan-jalan cari makan kat area NJ.

Aku ni nama je anak Johor...
lahir kat JB tp NJ baru nilah 1st time aku jejak.

Harharhar...
Aku tak ikut Bukit Indah...
Sebaliknya aku follow Gelang Patah, melalui Lima Kedai...
Jumpa Nusa Perintis...
Tiba-tiba terlajak sampai ke Tanjung Kupang! Pelik! Hu3...
Tak putus asa...aku try lagik...
tanya makcik tepi jalan...
tanya pakcik tengah jalan...
akhirnya aku jumpa jugak...
Alhamdulillah...

Tengah-tengah survey area tu, ada ler sorg mamat ni bikin line panas!
Wira merah...alone...mamat botak tapi good looking gak le.
Ada ke nak men racing dgn aku!
Sedarlah keta aku ni keta mini...tapi kot ye pun janganlah usha line.
Tapi aku steady je. Lantak pi la.

Aku tgk area NJ ni lom lagi betol-betol establish.
Tapi kira certain area ok aredy.



Lawa la gak building depa.
Terasa mcm kat Putrajaya pulak.
Tapi tak sama.
Aku pun tak sure bila lagi leh siap sepenuhnya.


Bila aku tgk perkembangan Pusat Pentadbiran Johor ni in progress,
aku terus survey area lain.
Dan aku terjumpa...
PUTERI HARBOUR.

Cantik & nice.
Macam kat Danga Bay.
Aku sempat la amik beberapa gambar kat PH.
Korang tengok la...


Ada banyak lagik...tapi enuf la...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails