TAG

| Sunday, February 15, 2009 | |

Erm, memandangkan Mr. Ice dah tag aku,

so here it is:

1. Ungkapkan diri anda(senaraikan 5) .
*terlalu la suka senyum
*a bit sensitif tapi tak emo sangat
*kemaruk bergambar
*suka perhatikan orang
*susah dijangka


2. Nama glamour anda.
*Ifin, Abang Long, Along.

3. Nyatakan status diri anda.
*SINGLE & AVAILABLE...masih mencari!

4. Berikan 3 lagu kegemaran anda.
a)My Baby You - Marc Anthony
b)One In A Million - Bosson
c)Picture Of You - Boyzone

5. Nyatakan 5 ciri fizikal anda.
*cumil.
*rendang berbuah!
*rambut ada highlight cket, ops!
*badan sedap-sedap dipeluk.
*banyak betol taik lalat! wakaka!


6. Gelaran orang bg anda. :-p
*Hans Isaac ( dolu-dolu masa muda )

7. Nyatakan 3 situasi yang boleh membuatkan kamu menangis.
*bila orang buat dajjal kat aku!
*BILA PENGORBANAN AKU TIDAK DIHARGAI!
*bila aku kehilangan insa-insan yang aku sayang...

8.Nyatakan 5 selebriti/artis/pelakon keminatan kamu. HAHA.
*Adriana Lima
*Tyra Banks
*Heliza
*Fahrin
*Angelina Jolie

9. Tiga perkara yang suka kamu buat.
*tenung orang...scan...tit...tit...tit...
*suka main sms.
*suka jadi pendengar setia kepada masalah orang!

10. Jika diberi peluang untuk menjadi orang lain, siapa kah orang itu? & knp?:)
*Aku tetap nak jadi aku sebab tiada sorang pun leh jadi macam aku!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails