SUKA GILLER TAG NEH!

| Monday, April 6, 2009 | |
Hola~
ari neh, 6 April 2009 ifin takde mood sangat sebenarnya. pale pulak manyak feneng...tak tau la nape...really really pain. but one thing for sure, dalam sakit-sakit pale neh, ifin teramatlah gumbira. sebab dia yang ifin tunggu-tunggu sudah kembali. semalam jumpa dia membuakan ifin sangat bahagia. tenang. aman damai. relax...terubat windu di hati...

argh..udah udah...nak tangkap lentoq pulak. neh ada tag dari syanadya...terangkat gak nak jawab neh...pergh...tak macam cket pulak kan tag kali neh...erm...layan zass...



1.Bekas kekasih saya adalah
yang mana satu eh? banyak neh...keh3...
ntah la tak hengat sebab dah case close kan...
abaikan...



2.Saya sedang mendengar
tazkirah asar...kah3...


3.Mungkin saya patut :
tido.



4.Saya suka
searching...everything...


5.Sahabat-sahabat baik saya
lom ada yang layak diberikan title tuh!


6.Saya tak paham
kenapa ifin neh tak tinggi macam galah, kah3...


7.Saya kehilangan
teruna! ops! wakaka...
abaikan. tiada kehilangan apa-apa buat masa neh.



8.Ramai yang berkata
ifin neh cumil.


9.Makna nama saya
kelebihan, yang terlebih...
ntah pe yang terlebeh tuh ifin pun kureng pasti.


10.Cinta itu adalah
sesuatu yang suci & tidak terhad kepada orang tertentu sahaja.



11.Di suatu tempat, seseorang sedang
operate ketiak dia...kah3...



12.Saya akan cuba
dapatkan apa yang ifin nak!


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud: forever - remain - everlasting


14.Telefon bimbit saya: N82


15.Bila saya terjaga dari tidur
duduk ngelamun sat...



16.Saya paling meluat apabila: orang bz body! Shit!


17.Pesta/Parti adalah: ketenangan jiwa.



18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: hamster-hamster kuh.



19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: 18-23 tahun.


20.Hari ini: ifin tak berapa sehat.



21.Malam ini saya akan: buat sesuatu yang jarang dibuat? ha...pe tuh...


22.Esok pula saya akan: pergi kerja lah!


23.Saya betul2 inginkan: orang yang ifin sayang tuh menyayangi ifin kembali.



24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: handsome jugak ifin neh eh! keh3...



25.Pusat membeli-belah atau arked permainan: i like shopping dude!


26.Makanan Barat atau Jepun: melayu takde eh? barat la...


27.Bilik yang terang atau gelap: of coz la yang gelap sebab dalam gelap ada...



28.Makanan segera adalah: makanan darurat.


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? adios amigoz adiozza.


Gerangan hati untuk tag:

* yutaka
* boneca chanteq
* ice
* felly
* devillboy77
* aqmal arista
* fizz
* ejaylicious


*******************



hatiku tenang melihatmu.
jiwaku damai membayangkanmu.
naluriku berbicara tanpa kelibatmu.

5 comments:

Felly McGory Says:
April 6, 2009 at 7:12 PM

felly dah buat tag ni abg ifin ooi.
hehe.
:D

ifin Says:
April 6, 2009 at 7:17 PM

la...ye ke? abaikan la...tak pun buat je lagik...keh3...

syanadya Says:
April 6, 2009 at 7:48 PM

nice dear
thanks sudi laksanakan
:DDD

rizz Says:
April 6, 2009 at 11:05 PM

wahh comei je hamster tuh hehee

amirul Says:
April 7, 2009 at 12:17 AM

Salam,
Rajin betul buat tag... :)

Related Posts with Thumbnails