TAG AGAIN~

| Friday, April 17, 2009 | |

erm...banyak betol tag untuk ifin...
thanx pada yang meng'tagged' ifin.
tak terlarat nak buat sume...
ifin buat yang neh dulu...

ice...nah jawapannya...


************************


soalan untuk panas'kan badan dulu.

1.anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
sardin.

2.anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
air liur takde ke? wakaka... suka air kelapa ler wei.

3.apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
ifin takde masalah jerawat, so tak penah wat kajian macam ice...kah3...

4.anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?
yang senang ifin nak faham. agak-agak complicated, pi mampos!

5.apakah perkara yg wajib anda buat sblm tido ?

basuh muka gosok gigi. tgk hp & balas msg2 yang tertunggak.


soalan yg mmerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam.

1. andaikan ada org menghina ahli keluarge anda. apakah yg anda akan buat ?
FUCK YOU! YOU SUCK!
memang nak kena terajang orang cam neh! hina aku takpe tapi jangan keluarga aku! berani hina ler!!

2. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda ?
nak tolon ka? i don't think so ler kawan! carik orang len ler wei!

3. andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?
nak salam tangan mak abah. nak peluk cium mak abah & family.

4. adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?
pe jadahnya soklan neh?? sape-sape yang ifin cintai & sayangi, meh cni hidop dengan ifin...

5. apakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?
sebab ada orang yang ifin sayang. kalo dah takde sayangkan ifin, ifin bunuh diri jek!

6. andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?
tak nak putar-putar alik. yang dah lepas tu biarlah berlalu...buat sakit ati jek!

7. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
NEVA!

8. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
What the fucking shit this question? of coz ler TIDAK!!!

9. andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
still & forever.

10. sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?
kalo bebudak yang mangkok hayon tuh memang ler menyusahkan!!

org yg betuah untuk menjawab tag ini ialah pemilik blog:
no one.


************************



dua wajah yang sama tidak mencerminkan hati yang sama.
dua jiwa yang sama tidak menggambarkan rasa yang sama.
kehidupan ini penuh dengan konflik.

1 comments:

rizz Says:
April 17, 2009 at 7:35 PM

yupp mkn kcang ley tmbuh jrawat hihiiii

Related Posts with Thumbnails