TAG GILLLER!!!

| Saturday, May 2, 2009 | |


Hola~
ifin dapat tag dari miss felly yang sangat cumil neh. mak ai, memang berasap pale hottak nak pk kan jawapan dia. merapu siot tag neh. tapi ifin cuba jugak settlekan tag neh. mencabar kewarasan minda & kewujudan ifin betol tag neh. by the way, thanx adik kuh felly, ngee~


***********************


Tag ini memerlukan kreativiti anda untuk mencipta soalan. Jawapan kepada soalan adalah soalan yang anda reka sendiri. Maknanya orang lain kena fikirkan jawapan anda tu berdasarkan soalan yang anda tulis dalam ruang jawapan.


(1) Dimanakah kamu berada sekarang?
korang tau tak dalam peta malaysia, negeri apa berjiran dengan singapore?


(2) Apakah warna baju anda pakai sekarang?
korang tau tak warna taik lalat?


(3) Bila kali terakhir anda pergi menonton wayang?
kalo aku kata ari neh, korang percaya ka?


(4)Kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
adik beradik kepada doktor apa?


(5) Lagu yang anda sedang dengar?
asal bukak blog www.ifin9.blogspot.com je mesti dengar lagu tuh tapi korang tau ke tajuknya? he3...


(6) Ke mana kali terakhir kamu ke luar negara (jika ada) ?
warna kulit buku pasport sekang apa ekh?


(7) Benda yang kali terakhir anda beli dengan duit sendiri?
ciken ada cop tak?


(8) Tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
Apakah negara bagi Paris atau lebih dikenali sebagai Kota Cinta?




(9) Selebriti/Artis yang menyanyi yang kamu mahu sangat berjumpa?
sape pompuan-pompuan sexy nyanyi lagu "Jai Ho" ekh?


(10) Apakah berita terbaru yang anda baru dengar?
korang nak labelkan akuh neh apa kalo aku kata aku suka nenok berita? kah3...


(11) Kalau diberi RM1,000 sekarang,nyatakan apakah barang yang anda ingin beli (sekali beli je,bukan banyak2)?
kenapa akuh suka main sms?




(12) Rakan blogger yang terakhir anda jumpa?
ice & boneca chanteq tu sape ekh?


(13) Pukul berapa sekarang ini?
Pukul berapa maghrib ekh?


(14) Tadi anda makan apa?
lepas telor ayam pecah, dia jadi apa ekh?




(15) Siapakah yang anda ingin 'bengongkan' dengan soalan-soalan merapu anda?

* kenapa blog kamuh banyak warna merah ekh? - http://rizzirhamy.blogspot.com (rizz)
* kenapa banyak angan-angan? - http://homosapiensz.blogspot.com (homosapiensz)
* kenapa english kamuh terer sangat? - http://amma92fashionism.blogspot.com (amma)
* Kenapa suka amik gambo dalam keta ekh? - http://gazycristiano.blogspot.com (gazy)
* kenapa kamuh sangat cumil ha? - http://cikeyda.blogspot.com (cikeyda)
* kenapa pipi dia tembam? - http://bellabulat.blogspot.com (bella)


***********************



tobat akuh tag cam neh.
headache akuh!
aiyoyo...

2 comments:

rizz Says:
May 2, 2009 at 8:23 PM

hahhahah cozz i like red la hahhahha

Live as Homosapiens Says:
May 2, 2009 at 11:11 PM

kenapa aku suka angan2 erk..... coz angan2 leh wat aku memikirkn pasal masa depan~~

Related Posts with Thumbnails