AKU NAK MARAH NEH!!

| Sunday, June 14, 2009 | |




hola~
bila buat tag yang diattached to me by bro yutaka, rasa membara tu kembali semula. segala yang terbuku dalam hati mekar semula. semua rasa yang terpendam, merekah semula. luka lama yang berparut selamanya berdarah semula. but its orite, kita nenok dulu pe yang ifin jawab utk tag neh...


****************


HARI DIMARAHI sedunia


1.Bila anda last kena marah?
masa aku belum baligh.
la neh aku yang dok nak marah orang! hak3...




2.Kena marah dengan siapa? letakkan nama penuh dia.
orang yang pilih kaseh.
nama? tak payah.
nanti korang tergezot plak!




3.Apakah tindakan anda bila kena marah?
pendam dalam hati sampai bernanah.
sebab ada rasa hormat.




4.apakah perkataan pertama yang kluar selepas anda dimarahi?
boddo lah!




5.antara bentes kaki dan pijak kaki, mana pilihan anda jika didapati anda tidak bersalah?
owh, dua-dua tuh tak sodap.
biar kuh cincang sampai lumat,
buat gulai kasi hanjeng mentekedarah!




6.rasanya bile anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? or siput tepi pasu?or pokon daun semalu?
biasanya aku akan diam & pendam sampai mendidih.
buat dendam dalam jiwa aku makin membara.
tapi sometimes terlempias gak kat org len, sori.




7.apakah ucapan anda kepada orang suka marah2?
FCUK!




8. senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan ini?
* aqmal arista
* rizz
* rashed bin amtrnar
* albino de amenio
* farihin
* siti azurina
* cap api
* syafiqah nabila


****************


kadang-kadang aku takut bila marah tu hadir.
sebab rasa kudis tu akan buat aku jadi gila.
gila sampai orang len tak mampu nak kawal aku lagik!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails