TAGGED BY BRO YUTT-AAAA-KAAAA~

| Sunday, July 26, 2009 | |





Hola~
actually ifin agak tergezot sebab terima tag neh dari yutaka.
dah lama ifin tak men tag-tag neh.
bila baca tag yutaka neh, mcm besh la gak
sebab dah lama ifin tak terpikirkan citer purbakala tuh...
so yutaka, meh ifin jawab neh:






1. Pernah melihat kisah kura² dan arnab?
pernah...yang menang adalah ifin...hak3...


2. Kenapa watak kura² dan arnab dipilih?
sebab kalo dia letak watak harimau dgn arnab,
nanti arnab tuh kena makan...
kalo dia letak watak kura-kura dgn semut,
nanti semut tuh mati kena pijak...
wakakaka...






3. Anda suka jadi kura² yang kurang laju? or arnab yang lemau?
dua-dua tak mauk.
sebab jadi ifin lagik better.
kura-kura tak se cute ifin.
arnab tak se sweet ifin.


4. kenapa ending, kura² yang menang?
sebab cian kat kura-kura tuh kot...
tak pung memang ada konspirasi kura-kura tuh dgn penerbit.
kah3...






5. Dimanakah terletaknya kekuatan kura².
kekuatan kura-kura?
erm...korang mesti tak percayakan kalo ifin kata kura-kura kuat tang
huruf "K"...
sebab kalo huruf "K" tuh digantikan dgn huruf "P", dah jadi pura-pura...
kalo digantikan dgn huruf len pulak, dah terciptanya satu lagik spesis yang baru. keh3...


6. Punca sebenar arnab kalah?
tak tauk la...nanti ifin suruh detektif conan pi siasat ekh...hu3...






7. Jika arnab yang menang, apakah tajuk cerita yang sesuai? arnab laju tp lemau? or kura² terkedek²? or else?
"rnab menang kerana dia kawan yutaka".
wakakaka...


8.bolehkah rakan blog anda menjawab soalan ini?
anyone.




tak kira siapa yang menang atau kalah.
yang penting kita bersaing secara sehat.
tak salah jadi kalah untuk menang.


2 comments:

Afzainizam Says:
July 27, 2009 at 2:15 AM

thanks for visit my blog http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
Mengikut lagenda mitos cina.. Arnab termasuk dalam perlumbaan dengan 12 binatang lain.. tapi kura-kura ni tak mau masuk perlumbaan pasal dia tau dia lambat.. tapi mengikut fungsui cina kura-kura kepercayaannya ade nasib yang baik panjang umur murah rezeki.. tapi arnab tiada ditakdirkan panjang umur beratus tahun.. Mitos arnab dan kura-kura bertahan lama kerana wataknya sangat kuat dengan kerektor masing2.. mengikut mitos sexsualogik arnab pandai mencari pasangan hidup dan ramai pasangan hidup dlm satu masa mempunyai anak ramai dan cepat melahirkan anak dalam beberapa bulan je.. pengunaan logo playboy kepala arnab ade kaitannya di gilai awek-awek mendampinginya tapi awas ye pemakainya playboy jugak ke?.. tetapi kura-kura metos percintaan setia sampai beribu tahun.. sangup berkorban mengangkat pasangan kemana je diatasnya.. paling romantik sehati sejiwa..tak leh dipisahkan walaupun hidup dalam dua alam yang berbeza darat dan air.. fikir fikirlah sape yang lebih baik

Afzainizam Says:
July 27, 2009 at 2:17 AM

thanks for visit my blog http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
Mengikut lagenda mitos cina.. Arnab termasuk dalam perlumbaan dengan 12 binatang lain.. tapi kura-kura ni tak mau masuk perlumbaan pasal dia tau dia lambat.. tapi mengikut fungsui cina kura-kura kepercayaannya ade nasib yang baik panjang umur murah rezeki.. tapi arnab tiada ditakdirkan panjang umur beratus tahun.. Mitos arnab dan kura-kura bertahan lama kerana wataknya sangat kuat dengan kerektor masing2.. mengikut mitos sexsualogik arnab pandai mencari pasangan hidup dan ramai pasangan hidup dlm satu masa mempunyai anak ramai dan cepat melahirkan anak dalam beberapa bulan je.. pengunaan logo playboy kepala arnab ade kaitannya di gilai awek-awek mendampinginya tapi awas ye pemakainya playboy jugak ke?.. tetapi kura-kura metos percintaan setia sampai beribu tahun.. sangup berkorban mengangkat pasangan kemana je diatasnya.. paling romantik sehati sejiwa..tak leh dipisahkan walaupun hidup dalam dua alam yang berbeza darat dan air.. fikir fikirlah sape yang lebih baik

Related Posts with Thumbnails