NAK! NAK! NAK!

| Tuesday, October 20, 2009 | |






hola~
agak lama ifin tak bermanja-manja dgn blog ifin neh. bz la lately. bz biznez susu. GAGA. juz wanna share with you guys a part of my feeling. ntahlah eek, nape tetiba ifin macam ngidam nak bela kucing. niat dah lama ada, cuma tidak berkesempatan untuk membela jep. but lately, pasaan nak membela tuh semakin membuak-buak. jiwa meronta-ronta nak memeluk kucing. paisey seh pasaan neh. ntah terhantuk katne pale ifin neh, dah macam orang sasau plak ngidamkan kucing. GAGA.



 

 







 

 

 

 

 

 


***************






ifin suka pada haiwan.
sifat penyayang itu mengalir dalam darahku.
jadi tak salah kalo ifin menyayangi.

3 comments:

aizul Says:
October 20, 2009 at 10:38 PM

owh kitorgnyer persian nak buang dah..kalau nak, dtg amik kat melaka!~

Izan Sahriza binti Ismail Says:
October 20, 2009 at 11:23 PM

Salam my brother... Bz jual susu yer. Memang bagus pun Alpha Lipid tuh. Alhamdulillah saya dan anak2 dan merasakan khasiatnya. Tapi bila dah tak minum... masalah yang lama kembali... Contohnya my baby Naufal sehari selepas minum susu tuh kulitnya bukan main bersih tak ada ruam sikit pun sebab dia nih alergic sama macam kakaknya. Seharian tak meragam sedikit pun siap boleh terlena dengan sendirinya sedangkan selalu saya buai dia baru tidur. Tapi selepas seminggu tak minum naik la balik ruam tuh. Maknanya susu nih kena diambil secara berterusan untuk kesan yang lebih lama. Tapi memang bagus. Kalau nak saya bagi testimoni pun boleh... kena bagi royalty la sket hehe...

Pasal bela kucing nih... nak share pengalaman. Bela kucing nih satu terapi yang boleh menenangkan ketegangan dan secara automatiknya rasa kasih tuh memang macam bela anak sendiri. Bila kucing hilang atau kena langgar rasanya sedih sangat... macam hilang segala-segalanya... lama nak hilangkan rasa sedih tuh. Berhari-hari tak boleh tidur lena. Bila fikir2 balik kalau bela anak angkat pun sure dah sekolah sekarang nih... hehehe... nak bela kucing ker nak bela anak angkat?

nurizzati... Says:
October 22, 2009 at 4:14 PM

salam..nice kitty..sklan pelik sket..ALPHA LIPID tuhh tuk krangkan brat bdan jer ke??yg nk tmbah brat bdan ader x..huhu..

Related Posts with Thumbnails