- K E S U N Y I A N - M E L A N D A - D I R I K U -

| Monday, February 1, 2010 | |





01.02.2010

kesunyian telah menyelebungi seantero hidupku..tanggal satu februari tahun dua ribu sepuluh telah melakarkan satu sejarah...terpalitnya warna kedukaan di kanvas hidupku. buat pertama kalinya aku terasa hidup ini kosong tk bermakna. dan utk sekian kalinya aku kehilangan rasa sayang yang aku pertahankan selama bertahun-tahun yang lalu.






difikirkan sejenak...aku telah menjaganya sebaik mungkin, sedaya termampu..tapi di mana silapnya aku dilayan seperti ini? di mana salahnya sayangku tidak dihargai? memang aku bukan yang terbaik utknya...aku juga sedar aku tidaklah sesempurna mana...tp aku ada sayang utknya..salahkah aku menyemainya? silapkah aku membelainya? argh, aku keliru..






kini dan selamanya aku akan kehilangannya. sayu terasa di hati. pilu menambat di jiwa. kesayuan menyelebungi saat aku melafazkan. manik-manik suci menuruni di pipi tanpa dipaksa-paksa...bukan lakonan...terasa keikhlasan wujud di situ. namun, apakah dayaku? begitu suratanNya. dia ditakdirkan bkn utk ku dan aku perlu melepaskannya walaupun hatiku berkata jangan. namun aku terima dgn redha dan pasrah..





sekali aku sayang..selamanya aku sayang.
percayalah..itu caraku.
sampai ke hujung nyawa.

3 comments:

:::wagonbiru::: Says:
February 3, 2010 at 1:41 PM

sedihnye...
xpe la ek..saba n redha je la...
nothing happens witouht a reason...
setiap yg berlaku mesti ade hikmahnye...


be strong!

arulairol Says:
February 4, 2010 at 5:46 PM

wah!!! beshnyer ayt...huhhhuu
penuh pnoh perasaan....huhhuhuu

Annurkasih Says:
February 19, 2010 at 8:34 AM

sabar ok...nak tnya kalau lelaki btul2 syg...apa yg dia buat?:-( sedihla skrg ni.huhu..mula2 ja ok...lepas tu mcm rasa tak d hargai plak...huhu

Related Posts with Thumbnails