CHLOE + IDRIS + MERLIN + SHUIB

| Monday, August 8, 2011 | |




thn 2011 ifin mula bela kucing-kucing ni. niat di hati nak bela kucing yg mahal tapi ni je kot yang mampu dibela.. HAHA merendah diri tak hengat. ifin bela diorg sejak diorg kecik lagik..putus susu je terus ifin bela sampai la skg ni..

ada 4 ekor. dua jantan dua betina. yang betina nama CHLOE dan MERLIN. nama mcm omputeh. HAHA. yang jantan pulak nama SHUIB dan IDRIS. nama kampung. HAHA. actually nak bagi balance lah..ada omputeh ada melayu..nanti dpt anak mesti muka pan asian. HAHA.



 ni chloe dan merlin . .


ni merlin..si hidung hitam . . comel . . 


ni chloe . . paling manja . . 


chloe . .


suka hidung merlin . . 


chloe dah pandai membaca . . haha  . . 


ha . . ni chloe dan merlin dah ada kawan baru . . 


pendatang baru mula-mula mmg mkn sorang-sorang. haha. 


nilah dia kawan baru . . shuib namanya . . 


ni lagi baru . . nama dia idris . . 


suka tanda kat dahi shuib tu . . 


shuib . . comel lah kaw . .


tgklah mata shuib . . congkel kang. haha. 


mmg penakut time memula sampai . . haha. 


merlin . . si tompok . .


pose maut dari shuib . . 


shuib dan chloe mmg manja . .


chloe tgk pe tu syg? 


shuib . . si capang . . haha. 


idris . . suka mata biru dia . .


gado. masalah rumahtangga. haha.


***********************



aku mmg suka binatang yg comel.
cute je diorang..
sbb aku pun chummil. HAHA pitam.

12 comments:

Amy Syaquena Says:
August 8, 2011 at 10:49 PM

*salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

Mohd Hazwan Hashim Says:
August 8, 2011 at 10:53 PM

bro aku pun sekarang dah minat nak bela binatang .. tapi aku minat rabbit .. tp masih belum bela .. hehe :)
segak2 kucing2 hang ...

ifin Says:
August 9, 2011 at 3:56 AM

thanx hazwan...belalah binatang wan, mmg sonok...tu salah satu terapi utk release tension & awet muda..rabbit pun ok..senang jaga + cute..hehe..

ifin Says:
August 9, 2011 at 3:56 AM

thanx amy...i dah follow u.. :D

abieb Says:
August 9, 2011 at 4:36 AM

alorh3.. ciut nye kucing2 ni.. nk sepasang boleh?? nk tambah koleksi... hehehe...

ira-yoshida Says:
August 9, 2011 at 7:08 AM

nama2 kucing tu memang TERBAIK! huhu

Atiqah Wadiah Says:
August 9, 2011 at 7:34 AM

chuuumell saaangattt...nk chloe boleh??hehe =p

ifin Says:
August 9, 2011 at 7:51 AM

abieb, banyak ke koleksi yg abieb ada? hehe..
ifin baru ada 4 ekor je..huhu..

ifin Says:
August 9, 2011 at 7:51 AM

ia yoshida, nama² tuh sgt bermakna..haha.

ifin Says:
August 9, 2011 at 7:52 AM

atiqah, pagi chloe pesan nanti kem salam kat gadis manis nama atiqah wadiah ea...ifin dah tunjuk gambar atiqah kat chloe smlm..hehe.

Dalin Says:
August 9, 2011 at 12:13 PM

comeynye bg nama Shuib and Idris.. unik tu! hehehe..

ifin Says:
August 9, 2011 at 1:28 PM

dalin..mmg saja je bg nama unik camtu..supaya senang nak igt nanti.. HAHA.

Related Posts with Thumbnails